SALES OF THE SUMMER | UP TO 60% DISCOUNT SEE PRODUCTS

WE ARE EXTENDING OUR HUGE DISCOUNTS! WE ENTER ANOTHER DIMENSION - CYBER WEEK SEE PRODUCTS

Monitor krevního tlaku pro snadné čtení

It finished in
day(s)
Be quick
It finished in
day(s)
-28%
Akční cena 678,23 Kč Bez daně 560,52 Kč Běžná cena 943,50 Kč
It finished in
day(s)
Be quick
It finished in
day(s)
-28%
Na skladě
Plaťte bezpečně pomocí:
Ref: 213-KD5920
Automatický monitor krevního tlaku. Navrženo pro profesionální i domácí použití. Jeho velká obrazovka LCD přispívá k jeho snadnému ovládání. Skvělá kapacita pro ukládání dat. Obvod manžety 22-33 cm. 4 baterie 1,5 V AAA.
Popis

Automatický monitor krevního tlaku pro profesionální nebo domácí použití s velkým snadno čitelným LCD displejem.
Jeho ovládání je velmi jednoduché, stačí stisknout tlačítko pro zahájení měření. Umožňuje ukládat měření do 4 databází s kapacitou pro 30 záznamů, každý s uvedením data a času.

Specifikace:

  • Metoda měření : oscilometrická, automatické měření a nafukování.
  • Úložná kapacita : měření 4 × 30 s uvedením data a času.
  • Průměr manžety : 22-30 cm
  • Rozsah měření :
    • Tlak v manžetě: 0-300 mmHg
    • Systolický: 60-260 mmHg
    • Diastolický: 40-199 mmHg
    • Pulzní frekvence: 40-180 tepů za minutu
  • Přesnost :
    • Tlak: ± 3 mmHg
    • Rychlost pulzu: ± 5%
  • Provozní teplota : 10 ° C - 40 ° C
  • Provozní vlhkost : ≤85% RH
  • Teplota v místnosti pro skladování a přepravu : -20 ° C - 50 ° C
  • Vlhkost pro skladování a přepravu : ≤85% RH
  • Tlak prostředí : 80 kPa - 105 kPa
  • Napájení : 4 baterie × 1,5 V AAA
  • Klasifikace : Interně napájeno, aplikované díly typu BF, IP20, bez APG a AP ochrany, nepřetržitý provoz
  • Rozměry : 150 mm × 95 mm × 41 mm
  • Hmotnost : Přibl. 235 g (bez baterií)
Video
({{ review }})
Copyright 2004-2024 | Quirumed S.L.U. | CIF:B97267405 | Zapsaná v Obchodním rejstříku ve Valencii. Svazek 7319, Kniha 4620, Oddíl 8º, Folio 91, List V-86377 | RII-AEE: 5331